torsdag, september 07, 2006

Åter igen en ny tjej.

Jag sitter och kärar ner mig i en låt igen.
All 4 One - I swear.
Helt såld.

Kommer åter igen ihåg mitt lilla krav jag har haft på pojkvänner, men som aldrig har infunnit sig.
Sångröst!
Jag vill så gärna ha en pojke som kan sjunga; det är tusan det sexigaste som finns.

Sedan kommer jag på att något helt konstigt har hänt.
Det vet du iofs redan, om du har läst tidigare texter.
Men det är helt.. jadu.

Jag har haft sex med någon jag inte ens varit kär i!
När det gäller mig är det något ytterst ovanligt.
Eller, det har aldrig inträffat förut.
Och jag är fortfarande inte kär i honom.

Det var något särskilt i början, jag fastnade, men det gick aldrig längre än så, och nu har jag snarare backat. Att han så retsamt avbröt mitt i gjorde inte saken direkt till något positivt.
Antar att han förväntade sig att jag skulle tråna efter mer, och det gjorde jag en liten stund, men sen tröttnade jag och insåg att det inte alls är en sådan människa jag vill ha.
Jag ville se vad han går för, och han visade det inte.
Jag hann inte visa mina specialiteter ens. :-P
Attans.

Men åter igen.
Jag är en ny tjej.

Och det är/känns helt sjukt.

Inga kommentarer: