fredag, september 22, 2006

Ett främmande möte

Nu ska jag slå rekord i tokigheter.
Mr T var ett rekord, som jag cyklade över till den där natten efter ngr dagars prat. Men jag visste vem han var pågrund av att jag sett honom på bussen förr, och han bodde och bor i samma stad.
Idag blir det något nytt.

I måndags, tror jag, började en snubbe/kille prata med mig på ett ställe här på internet; för att göra historien kort; Han sitter nu på tåg påväg hit, anländer om 1½ timme.
Och jag ska visa honom Vänern.

Jag vet inte ens vem han är, förutom lite snabba uppgifter man lyckats fråga sig till, och detsamma gäller honom om mig. Vi ska vistas i stan.
Sen drar han vidare till en annan stad, dit han egentligen skulle från början.

Grattis till mig för att syssla med tokiga grejer!

Inga kommentarer: