onsdag, september 13, 2006

Jag har mina aningar..

Nu är det andra gången något läskigt sker..

För någon vecka sen då jag på cykeln var påväg hem från jobbet försökte jag få upp mobiltelefonen ur fickan, som var inklämd innanför jackan.
Efter ungefär - vad det kändes som - en evighet lyckades jag äntligen få tag i den utan att tappa den i marken. Och då jag precis ska trycka fram mammas nummer - så ringer hon!

Nu, för någon minut sedan, kom jag på att jag fortfarande inte fått något svar ifrån M, ifall jag får åka med henne till och från jobbet imorgon eller inte, och just då jag lyfter upp mobilen för att antingen ringa eller skicka ett till sms, så får jag ett från henne!

Jag börjar ju undra vad tusan man har för förmåga egentligen.
Jag läste för ett tag sen något om några studier som har gjorts att det inte är något sammanträffande, när det gäller att veta vem som ringer innan man svarar, eller veta att någon kommer knacka på dörren etc.etc.

Men lite läskigt är det.

Inga kommentarer: