tisdag, september 19, 2006

Lön

Jag fick mitt allra första lönepapper idag!
Jag satt och kollade på det under hela min eftermiddagsrast, och sneglade på jobbarkompisar och flinade.
Fick några flin tillbaka; särskilt från min dummaste arbetskamrat som tydligen tycker jag är rolig då jag har mina små personlighetsstörningar för mig. Öhm. ja, då jag går runt och fnissar, och äter upp frukter och säger högt "det där märkte inte -hennes namn-..", eller när jag flera gånger tittar upp på folk som går förbi och ger dem ett enormt leende och fnittrar, då jag stämplar in de första gångerna med mitt alldeles nya och egna stämpelkort.
Vi går ihop ibland, helt enkelt.

Men, hihi. Jag ska få min allra första lön på måndag :D
Har bara haft aktivitetsstöd och allt vad det har varit, men nu, en lön!

Wiiiieee!

Inga kommentarer: