torsdag, februari 05, 2009

Sportlife

Jag har tappat behovet av att skriva om allting som händer här regelbundet. Förr tänkte jag bara på bloggen, nu har jag massa annat att tänka på och jag har inte riktigt samma behov av att berätta om allt.
Åtminstone inte här.

Då blir det mer så att jag tar allt i en klumptext.
Om ens det.

Det har hänt en hel del grejer igen, både positivt och negativt. Men ska man se på det totala så är det väl mestadels positivt egentligen.
Jag fick två månader till jobb, dock på 75%.. men det ger ju pengar. Fram till sista mars, vad jag vet än så länge.

Vi har haft den där festen som vi sett fram emot så länge, jag och Lotta.
Jag träffade den där killen igen som jag dejtade innan jag drog till USA och jag hade kontakt med. Vi satt och pratade en stund.
Och det är väl där den "enda" negativa biten är.
Men det får väl vara som det är..
Inte mig han dejtar nu iaf.

Men har fortfarande bra kontakt med N. Drog dit senast i söndags, dagen efter festen. Känns bra. Fast lite skrämmande samtidigt nu.

Och jag är inne på fjärde veckan med en grej, men jag känner mig inte peppad för fem öre och jag vettefan om nåt hänt eller händer. Nåt händer iofs, men ah, jag vet inte.

Lågkonjuktur, känns det som just nu, på många sätt.
Men ändå går det mot högkonjuktur, eller åtminstone i lagom höjd.

Och är man kär i personen eller kär i närheten? Det är den stora frågan.

Nu ska jag följa med Jess och träna på sportlife. Hon har några sådana där "ta-med-en-kompis"-kort. Så det ska vi utnyttja.
Träningskläderna på och I LOVE NY-tshirt på.
Finnemang.

Inga kommentarer: