lördag, februari 21, 2009

Trötthet och sex

I förrgår då jag satt med en tant, jag jobbade, klockan vr cirka 21 och hon frågade mig ifall ajg var trött?
jag satt och lutade huvudet mot min hand då vi kollade på tv.
jag svarade slentrialt "ja.." men då började mitt huvud samtidigt börja tänka efter lite.. och jag kom underfund med att jag faktiskt inte var så trött!
Jovisst, normalt trött som alla andra blir, men inte slutkörd!
Och jag kände bara en stor seger.
WOW!
Det var första gången jag kände så sedan jag kom hem, och då har jag ändå varit hemma i snart 2 månader.
2 månader!!

Och idag började dagen rätt bra kan jag ju lugnt säga. Jag drog iväg och träffade en kille och hade sex. :P
trevligt, trevligt.
Vi har haft en gång innan, för längesedan.

Fast nu är jag sömnig.. så kan det gå!

Inga kommentarer: