söndag, april 06, 2008

Övernattning

Han kom hit igårkväll och sov över här för första gången någonsin.
Han försökte dock redan för snart 4 månader sedan, natten då vi satt på ett köksgolv och hånglade i alkoholdimman. Jag påpekade att jag hade en 180säng, och man får plats fler än två där i.
Min kompis var och hälsade på och sov över nämligen.
Jag skojade mest, men han ville väldigt gärna följa med mig hem och sova med, hålla om, enbart hålla om - sa han. Fast jag ville inte riktigt och jag litade heller varken på honom eller på mig själv att man kunde hålla sig borta ifrån att göra fler saker.
Jag ville vara seriös, och inte bara dra hem ngn första kvällen och ha sex med (kanske inte med en kompis i samma säng heller dock.).

Jag berättade dock inte mitt beslut, igår, som jag tagit.. det som jag planerat att avslöja. Jag blev osäker, och då höll jag tyst. Fråga mig inte varför.

Inga kommentarer: