måndag, mars 24, 2008

En lista av rätsidhet

Mycket har hänt, och mycket händer.
Det är svårt att sätta ord på allt, därför är det väldigt svårt att skriva inlägg om allting som hänt och händer.
Men jag kan stapla upp lite för att få en liten rätsida på saker och ting.

Jag har blivit av med stor del av stressen jag kände.
Jag har varit på fest tre kvällar irad under påsken.
Jag har sovit med sällskap två av nätterna, med stor betoning på sova - med ena.
Jag har funderat ut och beslutat mig för att inte inta sängläge med någon mer just nu och framöver, oavsett om det bara är sömn.
Jag beslutade mig för det där jag just skrev pågrund av mina egna känslor inom mig, på min egen reaktion.
Jag har saknat näst intill varje dag, flera gånger om dagen.
Jag är uppenbarligen extra förtjust i någon särskild.
Jag har slutat tänka så mycket på den person som jag alltid tänkte på förr.
Tidigare idag fick jag se en bild på en människa, som jag tidigare nära på dreglade åt och kände en stor maning att krama om - men idag var reaktionen som bortblåst - istället tänkte jag på någon helt annan.
Jag längtar tills min födelsedagsfest drar igång.
Imorgon fyller min lillebror år, men jag har ingen present.
Jag smsade med han jag tycker om att krama på, tidigare idag - det gjorde min dag.
Jag hoppas på att snart få krama på honom igen.
Min katt kissade nyligen på mitt överkast som legat på golvet ett jävla tag.
(Det var elakt.)
Det hände nåt med mig en natt nu under påsken som inte riktigt försvinner, dock inget jag tänker skriva mer om.
Jag är lite rädd för att tänka för mycket på hösten pga jag kommer åka iväg. Inte kanske, jag ska. Det är läskigt.
Men ändå är jag beredd på att bli någons flickvän innan dess. Det anser jag inte vara riktigt klokt.

Jag är rätt trött och ska strax sova.
Imorgon ska jag förmodligen träna.
Det är bra.
Jag säger ofta "förmodligen", för att understryka att jag inte helt har bestämt mig och därmed ge mig ett kryphål ut ur det - kanske.
Jag är rätt dum.
Jag ska träna imorgon.

Godnatt.

Inga kommentarer: