söndag, april 06, 2008

Craving

Jag har blivit förkyld, vilket passar alldeles utmärkt nu när jag måste köra bil så mycket som möjligt, samt har min sista körlektion på skolan på tisdag - uppkörning på torsdag. Väldigt passande!

Just nu känner jag mest för att ligga i soffan och äta smågodis.
Nergrävd.
Jobbigt bara att jag nästan får panik av att ha på mig den tjocka tröjan jag har, pågrund av hur varmt det blir, men tar jag av mig den så fryser jag halvt ihjäl och blir förmodligen ännu sjukare.

Jag känner mest för att kramas.
En stund.
Sen blir det jobbigt.
För varmt.
Men vore trevligt att åtminstone få ha möjligheten, en varm kropp bredvid som man bara kan sträcka ut handen för att snudda vid!
Dra tillbaka klockan ett dygn vetja!

Jag drömde inatt att han hade åkt hem och jag saknade honom, sedan öppnade jag ögonen och såg att han låg bredvid mig. Kröp intill honom och höll om och somnade åter igen.

Inga kommentarer: