måndag, januari 28, 2008

En liten lista av brist på annat

Fann hos Tina.

Hur svarar du i hemtelefonen? "Hallå?". Svarade alltid med efternamnet då jag bodde hemma.
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Hallå?"
Ringer det mycket till dig? Njae, sådär. Har mer kontakt på annat sätt.
Ringer du mycket? Njae.
Vem ringde du senast? Min storebror, skulle hit och hjälpa mig med datorn.
Hur mycket pengar har du? Inte riktigt tillräckligt.
Senast kramat och när? N, imorse, inatt, igår.
Antal timmar sömn inatt? Hm, osäker, ovanan att sova med sällskap ger färre timmar.
Sov du ensam? Nej.
Vem sov du hos senast? N.
Vem sov hos dig senast? Helene.
Vem vet mest om dig? Jag vet faktiskt inte.
Vem vet du mest om? Samma som ovan.
Vad ser du fram emot? En eventuell resa.
Vad vill du ha just nu? En varm lång kram.
Vem hånar du? Förhoppningsvis ingen, men kan nog ske när jag stör mig på någon.
Vem längtar du mest efter? Jag vet inte..
Vem vill du helst slippa? Folk som stör.
Vem stör du dig på? Haha, just precis nu? ingen.
Vem vill du sova bredvid inatt? Hm, jadu. Tycker om att sova med den jag sovit med flest gånger i år.
Vilken buss åker du oftast? 65an, till-från trollhättan.
Vilken årstid är det nu? Vinter, med små små vårtecken.
Anser du dig själv snygg? Ja, då och då.
Har du varit kär? Ja.
Är du kär nu? Nej.
Är du en bra partner? Jag tror det.
Har någon varit otrogen mot dig? Njae, inte vad jag vet.
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Ja..
Har du varit otrogen? Nej.
Brukar du oftast ragga eller bli uppraggad? Hm, det är nog delat nu för tiden.
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Hm, ja, jag sov hos honom inatt.
Vad åt du senast? Tacos! Blev bjuden. - En liten ändring, det var ju igår. Idag kokt fisk med quinoa och grönsaker.
Är du polare med grannarna? Inte mer än ett "hej" när vi möts.
Har du varit på ett party? Ja, fast det var ett tag sen.
Har du varit utomlands? Yes, senast i somras.
Var är dina syskon just nu? Syrran är nog påväg att åka utomlands, lillebror hemma vid datorn säkert och storebror jobb kanske.
Vilken tid gick du upp imorse? 06.30, N skulle till jobbet.
Vad gjorde du kl 2 inatt? Jag halvsov inkrupen i en famn.
Vad är det första du gör på morgonen? Går på toaletten.
Vad ska du göra efter det här? Äta något, alternativt försöka skriva ännu ett brev till något elakt företag.

Inga kommentarer: