måndag, juni 04, 2007

Lägenhetsinvigning

D kom hit igår, nummer 5, klockan halv3 på natten.
Jag skulle upp för att gå till jobbet kl 05.00, men det struntade jag i att jag skulle göra, jag skulle ändå vara väldigt trött på jobbet oavsett om han kom eller inte, och kom han skulle jag gå runt och le, vilket är mycket trevligare än att enbart vara trött.

Han kom, stod i mörkret i trappuppgången och skickade sms om att jag ska öppna dörren. Hans tänder syntes då han log. Visade runt i lägenheten, det är ju i en ny jag bor i nu.
Jag strosade runt efter honom i bara linne, hade öppnat dörren i två plagg.
Ställde oss strax i köket och han inspekterade mitt kylskåp och skafferi, medan jag stod bakom och höll om honom med händerna mot magen.
Magar är de bästa kroppsdelarna att pilla på. Så mjuka och fina. Favorit.
Sen lyckades jag vända honom mot mig och stod där en stund i famn; "vi kan sova så här.."

La oss strax i sängen, hud mot hud, händer som utforskade varandra, små retsamma ord om saker, leenden.
Vi invigde min lägenhet, eller närmare bestämt mitt sovrum.
Snart ska jag köpa en ny och större säng.. att inviga.
Jag mumlade "..halsen.." och fick kyssar där och neråt mot andra områden.

Efteråt ville jag ha massa mer pussar, så jag bad om det.. "jag vill ha puss" och så fick jag en.. "en till", vände sig mot mig igen och gav.. "en till", det fungerade tre gånger, sen fick jag ta en själv. Vände mig om och la ryggen mot honom och bad honom hålla om mig med båda armarna, vilket han självklart gjorde. Vi låg och skojade lite, så jag vände mig om igen trots att han sa flera gånger att vi nu ska sova.. Jag är väldigt dålig på att verkligen få mig till att somna när jag har en pojke strax intill mig. Jag tog ännu en puss, och la mig tillrätta.
Och la strax hans hand på mitt ena bröst, bara för att ha den där.
Jag gör alltid så.. det är mysigt.
Och ingen har haft något emot det än så länge.

Vill man ha något, så ska man be om det, eller bara nämna det. Det blir mycket enklare då, och roligare, om man vet vad man ska ge den andra, eller varandra.

Han fortsatte sova då jag klev upp strax efter kl 5, jag hade sagt att han fick sova kvar om han ville, och gå självmant sen.. dock utan att låsa dörren, eftersom mamma har den enda extranyckeln. Jag måste uppenbarligen skaffa mig några till, så att jag kan ha nattlig(a) gäster här, vilket jag förhoppningsvis kommer fortsätta med.

Jag gjorde iordning mig, sen var det två minuter kvar tills jag skulle gå, så jag la mig ner i sängen igen, strax intill, och blickade över honom. Han låg där med naken rygg, täcket hade glidit ner. Så len hud, ser mjuk ut, helt chokladfärgad. Tänk dig en slät marabouchokladkaka. Jag är helt fascinerad av hudfärgen.
Har alltid tyckt att det är extrasnyggt på mörka när det gäller muskler, för man ser dem mycket tydligare, särskilt när de är svettiga, då speglar sig allt så fint.
Jag la handen på ryggen och höll den där en stund, bara förundrades över det.
Sen böjde jag mig upp mot hans ansikte, strök honom över kinden och sa "nu går jag..".
Han mumlade något, men hörde inte vad.

Så gick jag ut genom dörren och förbannade jobbet över att jag skulle dit. Morgonen var väldigt vacker, varm och skön, solig, en underbar söndagsmorgon. Men inte så fullt underbar när jag hade vetskapen om att en pojk sov i min säng, och skulle göra i ytterliggare 5 timmar till.
Men vetskapen om det gjorde att det ändå var enklare att gå till jobbet, och vara där i 10 timmar.
Jag log.

Dock var det väldigt tomt när jag kom hem.

Jag ska få min röda splitter nya egenköpta soffa idag.. soffor ska också invigas va?

Inga kommentarer: