söndag, juni 10, 2007

Bar överkropp

Har haft, och har fortfarande, en kompis här i helgen.
För några timmar sedan promenerade vi in till stan för att hyra film.
Vi tog hemvägen förbi Mr T, jag hade nämnt innan att vi skulle gå förbi honom, och därför skickade jag ett sms när vi var nära.
Han stod i fönstret då vi kom, vi ställde oss i gräset nedanför och fönstret öppnades helt.
Han stod i bar överkropp.
Pratade en stund, log och skojade lite. Pratade om det varma vädret och händelser idag.
Han stod i bar överkropp.
Sonen var där, men han sov sa han då jag frågade.
Efter en stund klagade han på myggor och började stänga fönstret, och just när han gjorde det hoppade jag upp lite för att lyckas se bättre, eftersom han stod i bar överkropp.
Han hade byxor på sig.
Satan, tänkte jag.

Sen sa vi hejdå, och vi gick iväg.
Och självklart svängde jag lite extra på höfterna, eftersom han säkerligen tittade lite efter oss.

Han hade bar överkropp.
Och herrejösses vad jag kände för att ta på den.
Överkroppen alltså.

Inga kommentarer: