fredag, juni 09, 2006

Trött

Usch, vet inte riktigt hur jag ska orka med de här arbetstiderna jag har nu.
Är redan slutkörd.
för många timmar om dagen med för mycket tungt arbete.
Sen att man har konstiga lediga dagar..
Var ledig i söndags och måndags, sen jobbat alla dagar, och ledig imorgon - lördag, och sen jobba till fredag. Just nu känns det som om jag borde sova hela dagen imorgon, men det funkar ju inte heller.
Mitt huvud är numer helt kört, huvudvärk lite hit och dit.
Frustrerande.
Allt.

Men ändå ett rätt så roligt jobb, lägger bland annat upp fina festfat.
Och en sysselsättning är det, som snart leder till riktigt jobb, dvs. med riktig betalning.
Istället för att slita ut sig för ett aktivitetesstöd som knappt är något alls.

Där försökte jag klämma in lite positivitet, otroligt osäker på ifall jag ens lyckade.

Inga kommentarer: