lördag, december 27, 2008

Tillbaka

Jag är hemma igen, med i ett mycket förvirrad skick.

Det har varit väldigt kämpigt och jag vet då och då varken ut eller in..
Jag anlände hit söndagkväll och redan på tisdagmorgon började jag jobba. Och gjorde över både julafton, juldan och annandan.
Jag har inte riktigt hunnit landa än.
Och fått iordning på dygnsrytm.
Eller sovit ut.
Eller kramats så mycket som jag vill.

Jag har fått en del kramar, jag har träffat honom två gånger, varav första gången var under 10 minuter. Andra gången var under 5 timmar, men med fler i sällskap.
Inte fått bra tillfälle än med andra ord.

Men just nu känns allt förvirrad och jag känner mig totalt kluven..
Samtidigt som jag går runt och mår allmänt dåligt och får inte bort känslan som jag hade innan jag åkte hem igen.

Jag har gråtit och gråtit och inte förstått varför.
Sen har jag inte kunnat sova.

Men det blir nog bättre längre fram, jag måste bara hitta mig själv igen.

Inga kommentarer: