tisdag, december 13, 2011

Lycklig

Nu har jag hållt på att hoppa fram och tillbaka med blogginlägg, inga blogginlägg, blogginlägg, inga blogginlägg i 3 års tid!
Och jag är fortfarande på den nivån där jag inte riktigt vet vad jag ska skriva.
Jag är så förtjust i att skriva om ALLT och INGET, men gör jag det så skriver jag om alldeles för privata bitar. Och hur censurerar jag mig om jag inte ska skriva så privat?
En balansgång.
Kan jag lyckas?

Jag vet bara nu att jag mår mycket bättre i dagens läge än vad jag gjort i hela mitt liv.
Jag har till och med tagit mig till den punkt där jag suttit och sagt till min mamma "Jag kan numera kalla mig lycklig" och de orden har aldrig, ALDRIG lämnat mina läppar!

Och i skrivandets stund är jag deppig. Jag har en svacka.
Ändå kan jag skriva att jag mår bra?
Oj, jag har utvecklats!

Inga kommentarer: