torsdag, januari 08, 2009

Sånt är livet

Det där med att ha rätt så dåliga vänner egentligen har flugit på mig med enorm stor fart sen jag kom hem.

Men jag har hittat tre guldkorn ur skaran, kanske fyra.
Resten?
Jag är inte förvånad, bara besviken.

Menmen..
detta året handlar åter igen om mig själv.
Som om det aldrig gjort det tidigare..

Och ja, det har varit tufft den här tiden och jag mår inte så väldans bra och jag måste börja om och starta på nytt och det är väldigt kämpigt och jag vet i vissa stunder inte vad jag ska ta mig till.
Och jag vill bra vara ledig och ta det lugnt men då blir jag ledsen för jag gillar inte att spendera tid ensam och jag vet inte hur jag ska lära mig göra det och shit vad mycket saker jag måste ta itu med.
Hos mig själv.

Och killar.. eller kille.. jadu. det gick ju som det gick. Jag kom väl hem vid en dålig tid..

Jag vet inte hur mycket jag kommer skriva här. Jag har ingen lust att pränta ner allt här. Jag behöver fokusera på något jag inte riktigt vet vad jag ska fokusera på och saker känns bara jobbigt till och från. Så att skriva om saker här.. uppdatera varje dag, är nog något jag inte kommer att göra på ett tag.

Var en vän som reagerade över att jag inget skrev, och när jag skrev så var det inget positivt, och att det var evigheter sedan som jag skrev något positivt, och undrade vart jag tagit vägen och hur jag mådde egentligen, för jag har inte skrivit ett skit på senaste tiden.
Och det var EN vän som reagerade över det.
En.

Jaja..
fokusera på det positiva då va.

Jag ska på en lägenhetsvisning kanske idag hos min gamla hyresvärd, men jag har ngen aning om jag har möjlighet att flytta till en lägenhet för jag har ingen ekonomsik grund överhuvudtaget, så det känns jobbigt.
Och jag vaknade med halsont och segt huvud och ont i ryggen och ett öra jag knappt kunde höra på.. och denna helg är första långa helgen jag är ledig sen jag kom hem.
Ja tjena.

Jag återkommer nog, sen någon gång.

Inga kommentarer: