tisdag, juni 03, 2008

Av brist på annat

Namn - Sus..silago.
Födelsedag - April, april din dumma sill. Fy sjutton!
Hemstad - Vänersborg. Ursprungligen ifrån Alingsås.
Ögonfärg - Melerade, grå-grön.
Hårfärg - Cendre, halvblond.
Längd - 164cm tror jag.
Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Högerfotad/vänsterfotad - öh.. höger?
Stjärntecken - Vädur
Skostorlek - 40, men vissa skor 39
Är dina föräldrar skilda - Yes, sen sommaren 2003.
Skor idag - Röda! Matchar ihop med kläder.
Svagheter - Mer än vad jag vill låtsas om.
Rädslor - Det okända, att kasta mig fullt in i relationer.
Mål för året - Jobba som tusan och få ihop pengar, krångla ihop mig med N och åka till USA som Au pair.
Mest använda fras på msn - ":P" (jag skriver så mycket så jag vettefan!)
Det första du tänker på när du vaknar - Klockan?
Mest saknade minne - Vet icke.
Kändis du blivit jämförd med - Minns inte att jag någonsin blivit. eller.. mamma sa en gång att min sångröst påminde om tjejen i Evanescence då hon sjunger "My immortal".
Storlek på kläder - Ofta M numera! Varierar på klädtyper. Men 40 brukar det bli åtminstone. (Kan inte fatta att jag förr bar 46/48..)

Favortier:
Färg - Röd! och kombinationen röd/svart.
Mat - Strimlad biff med bambuskott (kinamat), kyckling, lax!
Sport - Att kika på - Handboll.
Djur - Katt! och apa med långa armar.
Glass - Faktiskt ingen stor glassätare.. men ngn tofuline-sort.
Affär - Hemköp? Modeff? Lindex. Vad för sorts affär?
Sallad - Gott med kyckling i.
Skådespelare - Nicolas Cage, tror jag. Alltid varit förr åtminstone.
Låt - En låt som alltid får mig på bättre humör då det behövs är "Mary Griffin - knock on wood".
Nummer - 2!
Årstid - Förjävligt svår fråga. Inatt då man varit aktiv i sängen önskade man att det var vinter. Men sommaren är väl ändå bäst, trots att det är outhärdligt varmt.

Vänner & Livet;
Vad vill du bli när du blir stor - Duktigare.
Vem av dina vänner är mest lik dig - Hm. svårt. Det varierar. Ena stunden är det Helene, andra stunden är det Janna och tredje Emelie, och sen pendlar det. Dock har Janna alltid varit på samma nivå som mig, men även vi skiljer oss åt som fan.
Vem är mest högljudd - Haha.. jag tolkar högljudd som väldigt pratig nu, och då blir det Emelie. ;D
Vem får dig mest att skratta - Det vettefan.
Vem har du känt längst - Har känt Daniel sen jag var 16, och även Mattias. När det gäller tjejerna så är det Helene, februari 2005.
Bästa känslan - Att vara nära den man tycker om.
Värsta känslan - Att vara ifrån den man tycker om? Jag kommer inte på något mer klämkäckt.
Vart vill du bo i framtiden - Jag vet inte. Just nu pratas det om att bo på landet? Ojoj..
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara - öh.. magstorleken? för jag antar det är PÅ och inte i.
Hur länge tror du att du kommer leva - Förmodligen tills jag dör..

Har du någonsin;
Varit kär - Ja.
Blivit dissad - Ja.
Rymt hemifrån - Njae.
Föreställt dig ditt ragg naken - Haha, självklart.
Skolkat - Ja.
Sovit utomhus - Ja.
Gråtit i skolan - Ja, usch.
Velat bli modell - Hm, nja, fast hade ju varit roligt.
Varit otrogen - Nej, absolut inte!
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - Ja, fast just nu kommer jag inte ihåg vad. :P Säkert många saker.
Sett en död människa - nej.
Druckit alkohol - Yes.
Använt droger - Nej, nej.
Ätit sushi - Nej.
Varit på scen - Yes! Många gånger. Sjungt, uppträtt. :)
Snattat - Hm, ja, när jag var yngre, typ en godispistol..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hehe så du tycker jag pratar mycket o högt? :p Den har jag aldrig hört förr ;) Haha Träffade Magnus moster i söndags å hon tyckte jag var lik Prinsessan Madelene, haha inte varför jag förstår vart hon får det ifrån men kul å höra :D

Ha de gött nu!
Har precis fixat klart mig å ska sova.. haha känns meningslöst, skjutsen kommer 6.15... aja ett par timmars sömn får jag iaf!

Sooo long cya later!

Kramar!

Sussilago sa...

Emelie: Huuuuuuuuur kan du tro det? ;D hehe, alltid skoj att bli jämförd med en prinsessa! Syrran min är tydligen lik victoria enligt vissa. Finns en bild där hon är skitlik enligt mig också.
Du och syrran är kanske hemliga syskon eller nåt. :P

Hoppas du får en bra flygresa och megahärlig vistelse där nere nu!
Fast det läser du väl inte förrän du är hemma igen.. :D

Kraaam!