onsdag, november 22, 2006

Önskelista till Tomten

Kära Tomten, det här önskar jag mig..


1. Den där snygga röda underbara soffan jag hittade i en affär här i stan.

2. En stor ny säng där jag kan bre ut mig riktigt rejält.

3. Vore riktigt nice om du kunde hjälpa mig att slänga ut gamla möbler och ersätta med jätteflashig tvbänk-hyll-skåp.

4. En insprutare. Det här är nog egentligen det jag önskar mig mest tror jag, men det låter så desperat att sätta det som nummer 1. En insprutare är naturligtsvis en pojke. Do'h!

5. En bebis. Naturligtsvis behövs nummer 4 för att få till en sådan - om inte kära Tomten kan hjälpa mig i ett nafs själv.. Men det är lugnt om det dröjer några år också iofs, kanske vore olämpligt att kissa ut en soffa just nu.

6. Lite sex kanske? Ja, alltså.. sånt där.. öhm.. sex.. timmars arbetsdag? Iofs kliver jag oftast upp kl fem varje morgon, då har jag ju en timme till sex. Hm.

7. En helt och hållet genomglad familj helt utan bekymmer någonsin mer igen. Det vore grejer det.


Jag vet att det mesta på min kära lista är mer eller mindre väldigt omöjligt för stunden att fixa. Men vafan, du har lite mer än en månad på dig.
Du får väl piska igång Rudolf lite så han skyndar sig framåt!

Just ja, glömde skriva..
Jag önskar mig också fred på jorden!

Lycka till.
Tack på förh..u..d.. hand.

Inga kommentarer: