måndag, april 09, 2007

Fylla och sex

Min helg blev rätt intressant, rolig och underhållande.

Fredagen började med att man jobbade i 5 timmar, sen mata vänners katter och vidare hem för att göra iordning sig inför kvällen.
Jag skulle ju ut på krogen, med två jobbarkompisar.
Och jag hade bestämt mig för att bli full, enormt full!
Yes, det var det jag var ute efter. Bli så full som möjligt.
Och jag lyckades.
Som alltid känner jag av när det är dags för mig att sluta dricka, vilket jag följde även i fredags, trots att de jag var ute med hade enormt starka åsikter om att jag borde dricka mer, mer, mer!
Varför har folk så svårt för att inse vad man säger?

Jaja, vi gick till krogen, och jag var full och go. De trodde inte jag skulle komma in pga det, men jag är duktig på att spela nykter när det väl gäller. Självklart kom jag in.
Och där släppte jag loss totalt.
Stod på dansgolvet hela kvällen och hoppade, viftade och rörde på alla kroppsdelar.
Gned mig mot lämpliga killar bakom mig och smällde bort tafsande händer och fick hjälp av en tjej att knuffa bort en kille som höll fast mig.
Tusan så de håller på.
Tjejen som hjälpte mig var en gammal utbildningskompis, det var skoj att se henne igen. Vi dansade en del ihop och fixade mobilnummer så jag kunde kontakta senare någon dag - vilket jag redan gjort!
Tillslut fattade killarna galoppen och jag kunde hoppa runt och släppa loss utan att tänka på att skydda mina bröst ifrån tafsande händer.
Tjejen, som heter Sara, tittade på mig upp och ner och undrade vad jag har gjort.
Jag har förändrat mig totalt som de flesta redan vet.
Det var skoj att hon märkte det direkt.
Annat hår, linser istället för glasögon, annan klädstil, 20kilo mindre.

Tyvärr fanns det inga snyggingar på stället, ingen som lockade mig åtminstone.
Jag och Maria kom hem till mig igen runt kl halv4, och somnade direkt.

Lördagen var väldigt seg, tog det mest lugnt, matade katter igen och gick sen till mamma, bror och B för att äta lite påskmat.
Promenerade hem igen och satt framför datorn.
Senare på kvällen började T prata med mig.
Och när det gått ett tag började snackat gå in på sex.
Jag satt där och funderade fram och tillbaka.
Jag saknar D samtidigt som jag bestämt mig för att inte låta tanken på honom stoppa mig ifrån att göra saker jag skulle kunna göra. Jag har inga som helst förpliktelser helt enkelt.
Det slutade med att jag gick till T.
Och denna gång avbröt han inte mitt i och var dryg.
Denna gång var han allt annat än dryg.


Så min natt till söndag var av ett väldigt trevligt slag.
Som bara grundade sig på en enda sak.
Jag behövde det där, behövde glömma D för ett tag.
Jag saknar honom fortfarande, men saknaden ska inte få hindra mig.

Söndagen var också väldigt seg, och jag fick stor lust att göra om samma sak igen, haha.
Men inte det inte.
Och så var vi på måndag, idag.
Kattmatning och hämta kläder jag beställt ifrån ellos.
Och topparna var återigen fina!

Det var min helg.
Händelserik?


Jag känner just nu att jag vill bli uppfylld igen.
Får man säger så? :-P
Jaaa, jag får!

Inga kommentarer: