tisdag, mars 13, 2007

En jävel på att tända brasan

Jag undrar vad jag pysslar med, har jag startat någon slags tävling för mig själv?

Jag satt och var galen och ville träffa en, men eftersom inte det verkade fungera så började jag koncentrera mig på en andra.
Och jag lyckades göra honom tänd.
Ja, tänd.
Dock tog han sig en kalldusch efter ett tag och gick och la sig.
Då fortsatte jag med en tredje, och gjorde även honom tänd.
Och vi hade säkerligen träffats också ifall saker och ting hade varit lite annorlunda.

Hur lyckas jag?

Idag på stan då jag knallade runt med Emelie så spanade jag efter killar hela tiden - samtidigt som jag var skraj och nervös inför att springa på den första killen.

Jag vill ha en enda, men eftersom det krånglar så springer jag runt som fan med ögonen och tankarna?
Är det mitt sätt att försöka komma över eller försöka skärma av eller trubba av saker?

Jag vet inte.

Men tydligen är jag en jävel på att tända killar.

Inga kommentarer: