fredag, november 19, 2010

Matblogg? Ingen aning..


Jag kanske ska börja matblogga?
Har just gått 10 veckor på bars (ersättning) och började äta igen igår!
Och jag som alltid varit fascinerad av mat och matlagning kanske helt enkelt ska göra något utav det?
Jag har många idéer hela tiden, men inte många införlivas här i bloggen!
Kan ju i alla fall börja!

Detta är stekt kyckling-innelår-filé kryddad med salt och peppar. Till det har jag värmt fryst spenat, saltat och pepprat även det. Och en sallad innehållandes tomat, gul praprika, sallad, majs och konserverade skivande champinjoner.
Och så en klick med keso!
Och detta är en liten tallrik, en assiett.


Inte så jättekomplicerat eller avancerat, men jag ska börja äta upp mig igen (och med det menar jag att få igång magen, får inte äta för mycket på en gång!).
Och smaskigt var det. :)

Får väl se om jag nu ens kommer fortsätta lägga ut bilder. Men skoj är det. :)

Inga kommentarer: