söndag, november 30, 2008

38 timmar

Sitter i sängen nu med min alldeles nya laptop.
det känns som en sådan stor frihet att kunna sitta var fan jag vill. Ändå har jag tillbringat dagen med att sitta på datastolen med laptopen i knät och stationära datorn framför mig, men nuså.. nu gäller det.
:)

Jag ska försöka skriva mer här igen! Det går i perioder gissar jag på. och förmodligen kopierar jag också över inlägg. Får se hur det blir datummässigt.

Men ja, det blir bra!
Nu ska jag ta och sova.
Jag har nu varit vaken i 38 timmar! Bortsett ifrån 40 minuters sömn imorse.
Så går det när man drar in till Manhattan!
..som förövrigt nu blivit en alldaglig sak, att kunna åka in till New York då och då och vandra runt på Manhattan, det är inget fancy längre, det är bara något jag gör då och då.
Helt fantastiskt fortfarans de för jag trivs verkligen där! Men jadu, snart 2 månader och det känns som en helt naturlig grej att göra.

Göteborg blir ingenting emot detta då jag kommer hem. :P Eller ens Stockholm!

Godnatt

Inga kommentarer: