torsdag, januari 12, 2012

Tatuering

Jag har bestämt mig för att tatuera mig!
Eller okey, jag funderar åtminstone över det. (Vilket i slutändan innebär att jag redan har bestämt mig..)
Jag fick idén i tankarna helt plötsligt och sen sökte jag och hittade den jag sen dess har fastnat för.

Då ska du veta också att jag alltid varit den som varit emot tatueringar när det gäller på mig själv. Det är snyggt, visst, och ser roligt ut. Jag gillar att titta på Miami Ink. Men jag såg ingen vits i att tatuera mig.
Och pågrund av att jag inte äger något stort tålamod när det gäller saker jag tänker (har bestämt mig för) på, att jag vill att saker sker NU NU NU (helst igår), plus att jag då har varit motståndare när det kommer till mig själv. Just därför måste jag ge mig betänketid, lång betänketid.

Denna tatuering är det som jag är inne på:


Sen kommer jag modifiera den litegrann. Det är särskilt en detalj som jag vill förändra, och det är nederdelen. Jag gillar det spetsiga i modellen, så nästa jag kommer visa tämmer inte riktigt överens med min smak då den är mer rundad. Men jag vill även ha färg på den nedre delen!

Denna:

Någon variation åtminstone, men färgen ska vara lila!

Inga kommentarer: