torsdag, oktober 14, 2010

En utmaning

Jaha, jag blev Utmanad av Emelie, och jag är inte den som brukar banga! :P

4 tv program:

Biggest Loser (USA)
Greys Anatomy
Cougar Town
NCIS


4 saker jag gjort idag:

*Gått på promenad till och från affären med musik i öronen!
*Rivit ut allt ur frysen för att strukturera mer och insett att jag inte har någon aning om ifall jag kommer få plats med all mat i nästa lägenhet. :P
*Surfat runt och försökt hitta vetenskapliga artiklar inför skolarbete.
*Ätit två bars!

4 saker som jag längtar efter:
*Min nya lägenhet
*Min nya kropp som jag är på väg att forma!
*Julmat! Har börjat känna sug efter julskinka, köttbullar, ägg med räkor på och rödkål!
*Till söndag, då jag ska bli spådd.


4 saker på önskelistan:
*Ett förhållande som gör mig enbart gott!
*Finna det rätta yrket för mig, efter att ha gått färdigt utbildningen.
*Trivas med mig själv till 100%
*Att jag om 20 år fortfarande ska ha min bästa vän som just bästa vän!

4 saker som jag avskyr:
*Sorg
*Alla orättvisor överallt i världen
*Gråa dagar
*Att vilja men inte kunna

4 saker jag tycker om att göra:
*Älskar att läsa!
*Att hjälpa folk med olika saker
*Pussa och krama på mina katter
*Skratta :)


4 saker jag ätit idag:
*3 fjärdedelars bar
*En halv bar
*En halv bar till
*1 liter vatten (haha.. diet liksom..)

4 utmanade:
Ingen
Nada
None
Keine

Inga kommentarer: