måndag, augusti 23, 2010

En helt ny värld.





Det har blivit en omstrukturering som heter duga!

Jag har härmed förändrat i stort sett allting.. Både på gott och ont.
Avslutat mitt nästan ett och ett halvt åriga förhållande, samboskap och allting.

För att sammanfatta anledning och allting i några korta ord;
Jag orkade inte mer.

Men det är inte roligt, jag mår kasst och jag vill inte egentligen, men jag känner samtidigt att det är det bästa för mig. Och så är det, jag måste tänka på mig nu.
Har tänkt alldeles för mycket på någon helt annan än mig själv.

1 november är datumet då våran gemensamma lägenhet går till historien.. Och det känns inte alls roligt, för jag älskar lägenheten.. Men det är ingen idé att bo kvar, skulle kännas fel. Jobbigt.
Nu har jag en tvåa som står och väntar på mig, och samtidigt känner jag en sorts glädje över att få pyssla lite och planera över hur jag ska möblera och fixa nytt.

Det är väl så.. Man får försöka glädja sig över något iaf, det som finns, och koncentrera sitt huvud på sånt som är skoj.

Jag börjar mitt andra år snart på högskolan, närmare bestämt om en vecka. Men redan nu måste jag börja plugga till en av två omtentor.. Jag sparar den värsta till senare.
Jag måste verkligen satsa mer på skolan, jag orkade inte riktigt sista halvåret..

Men nu ska det gå i lite gladare tankar.
Och jag har redan lyckats köpa ett nytt köksbord med stolar!
Är så trött på det jag har, och killen som bor i lägenheten som jag ska flytta in i skulle göra av med sitt - vilket var supersnyggt och passade extremt bra in i köket där!

så.. 1-0 till mig i rolighetsgrad iaf.

Inga kommentarer: